נמצא בתל אביב ובקריות. ממוקם בקריות ובתל אביב, מארח לעיסוי ארוטי מפנק בכל הגוף בדירת דופלקס עם גג, ג'קוזי ספא חדש ונקי עם עיסוי לכל הגוף, * מקלחות גדולות, ניתן להתקלח לפני/אחרי. ממוקם בדירה דיסקרטית לבד בפרטיות מלאה עם חניה צמודה חינם. אני רזה קצת שרירי ונמשך רק לשמנמנים / שמנים. בכל שעות היממה כולל לילות וחגים. שירות וחוויות אירוח מדהימה.

אז מי זאת דב מרגרה?

דב מרגרה היא מנהיגה כריזמטית ואמנית בעלת חזון. היא כוריאוגרפית מוכרת בינלאומית, עטורת פרסים, יזמית מצליחה ודוברת מעוררת השראה שהשפיעה עולמית ב-20 השנים האחרונות.

מאז 1997, דב היא המנהלת < ... Читать дальше »

Просмотров: 56 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 28.02.2023 | Комментарии (0)

מאמר זה ידבר על מהו עיסוי ארוטי. הוא יענה על כל השאלות והשאלות שיש לך בנוגע לאפשרות התעסוקתית החדשה והמרתקת הזו, כולל "מה ההבדל בין עיסויים מתקינים לארוטיים?"

נלמד גם מדוע העיסוק הזה מלחיץ הרבה יותר על המעסה מאשר האדם שנוגעים בו, כמה זמן נמשכת בדרך כלל כל פגישה, מי מקבל אותם בדרך כלל, מה המעסה יכול לעשות כדי להקל על עצמו, הסגנון הרגיל שלו. בגדי עבודה, איזה סוג של אדם מתאים לעוסקים במקצוע זה.

עיסוי ארוטי הוא בדרך כלל גירוי אוראלי וידני, כאשר איברי המין לפעמים מעוררים - אולם לא תמיד בכל העיסויים.

דירות דיסקרטיות במרכז. דירות דיסקרטיות ב ... Читать дальше »

Просмотров: 56 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 28.02.2023 | Комментарии (0)

מאז ראשית האנושות היינו מרותקים, מוקסמים ומבולבלים מהמין. לא פעם אנו מקשרים בין עבודת גוף טנטרה כעיסוי הוליסטי מקודש השואב את כל כוחו מהידע הרב של עיסוי לוטוס עתיק.

זה אכן אחד העיסויים השוודיים הנפוצים ביותר - אבל הוא גם מבולבל לעתים קרובות עם Tögal, ששורשו בשמאניזם, בעוד שעיסוי שוודי ניתן לייחס לגרמניה של המאה ה-18.

הטקס הטנטרי מגיע לאלפי שנים - בתרבויות גבוהות כמו הודו הוודית או סין הבודהיסטית - וניתן להתייחס אליו כמקיף טכניקות רבות כגון רפואה איורוודה או טיפול בשיאצו.

לאחרונה, יש התעניינות מחודשת בטקסים טנטריים הודות לסלבריטאים כמו מדונה שטוענים שזה הועיל למערכות היחסים שלהם

נושא הסעיף: מחזור החיים של דבורת דבש

מילות מפתח במדור: דבורת דבש, הפרעת קריסת מושבות (CCD)

... Читать дальше »

Просмотров: 64 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

נושא נוסף הקשור לאורח חיים נפוץ למדי ביפן והתפשט ברחבי העולם הוא העיסוי הארוטי.

למרות שסקס עשוי להיראות כמו פתרון אינטואיטיבי ללחץ, מסתבר שסוגים אלה של שירותים עשויים להיות אפילו טובים יותר בהפגת מתחים מאשר משגל, מכיוון שהם מסירים את החרדה והעצבנות ממין על ידי הסרת כל אינטימיות מהמשוואה.

משמעות הדבר היא שאם אתה שוקל לקבל עיסוי חושני, עליך לחקור אילו תוספות יכללו לפני הזמנת הפגישה הראשונה שלך כדי שתדע למה לצפות, מי יציע את השירותים הללו והיכן למצוא את הספקים הללו.

התווית הסכנות חשובה גם כאשר מדובר באיתור מעסה חושני שכן לא כל סוגי העיסויים הארוטיים בטוחים לקבוצות מסוימות של אנשים (כלומר, זוגות נשואים). נערות ליוו ... Читать дальше »

Просмотров: 67 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

לפי מאמר ב-news.asiaone, מספר המלוות הפוטנציאליות בסינגפור לנפש גבוה סטטיסטית ממה שיש לכל מדינה אחרת בממוצע. הביקוש הרב הזה ונשים שמחפשות עבודה הן תוצאה של חברה תחרותית מאוד וקושי למצוא עבודה. למרות התחרות הקשה, הם יכולים להרוויח שכר נדיב בקלות.

במקרים מסוימים, טרנססקסואלים נאלצו לפנות לסחר במין, בין השאר בשל מחסור במשרות הפתוחות בפניהם; אך חשוב מכך, כי עבודות אלו נתונות גם לסטיגמה חברתית גבוהה יותר. פרוצות הן ברובן המכריע נשים ונשים טרנסג'נדריות מדווחות לעתים קרובות שהן מרגישות כאילו יש להן מעט אפשרויות אחרות זמינות כאשר הן מנסות למצוא עבודה במקום אחר. תיתכן גם חפיפה מסוימת עם מלווים שכן אלו מתפרסמים גם כן - או אפילו משדלים בעצמם מבלי שיהיה ברור אם יש הפרדה ביניהם בכלל.

ניתן למצוא משרות ליווי לנשים ברחבי העולם ולא רק בארצות הברית. המלווים מסווגים גם לקטגוריות שונות בהתאם לסוגי השירותים שהם מספקים, המראה, הגיל, הגובה והגזרה שלהם.

... Читать дальше »

Просмотров: 94 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

כתבתי את הדבר האחרון שהייתי צריך לעשות לגבי ביקורות על ריקוד מרגרה. יש לנו עוד אחד בפתח. ג'יל דיברה על זה בפגישה ביום שישי.

זה היה מסודר כי השמלה ממש שקופה מול האורות וניתן היה לראות איפה היה ברור שהיא לא לובשת חזייה ואנשים היו רוצים ללכת על פני ואולי להתבונן אבל אז לקצר אותה אז אהבתי כמה סתמית וחסרת דאגות היא נראתה כאילו לא אכפת לה מה אנשים אומרים עליה וזה פשוט מגניב בעיני

זה מדהים! זה נשמע מאוד מחמיא לג'יל להיות מסוגלת להתנחם בגוף שלה, אתה חושב שאתה יודע למה היא עושה את זה?

לא, אני לא יודע אני מתכוון שזו הפעם הראשונה שלי שאני רואה אותה בפומבי בלי בגדים באותו לילה אז אני יכול לקחת רק מהקשר רמזים מהשבוע הקודם, כשעשינו חזרות על הכוראו עם בגדים להורדה

ביקורות על ריקוד מרגרה מציע שיעורי ריקוד נהדרים ומסיבות ריקוד לילדים.

... Читать дальше »

Просмотров: 52 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

מקום: מרכז אפלאצ'יה. נקרא לפעמים סליל וירג'יניה

זהו ריקוד, שאם מקורו על ידי מתנחלים מאירלנד, ייתכן שהוא מוצא מהג'יג הסקוטי היילנד והוא, כפי שכתב משקיף אחד "ככל הנראה ממוצא אירי".

מסורת הריקוד צוינה גם במיזורי

מרגרה היא ריקוד עיראקי מסורתי, הדומה באופן שטחי לריקוד היפני או הארמני, אך עדיין משתמש לעתים קרובות בתנועות מהאמנות ההודית והטורקית מתערבב עם מקצבים מזרח תיכוניים. ריקוד מרגרה, כמו רבים מהריקודים המסורתיים העתיקים של עיראק, קיים עוד לפני האימפריה האשורית.

ריקוד זה קשור לעתים קרובות לפוריות ולגידול ענבים, מכיוון שהוא נוטה לכלול הרבה תנועות קפיצה למעלה ולמטה. זה עולה בקנה אחד עם חגיגות הקציר, בעיקר חג ההודיה באמריקה שבו אנו חוגגים את סוף הקיץ בכיף משמח.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי המבוצע ... Читать дальше »

Просмотров: 68 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

ריקוד מרגריטה

MARGARITA הוא פריט קידום מכירות עם הרבה היסטוריה. ריקוד מרגריטה הוא לא ריקוד מכיוון שהוא תערובת של ריקודים רבים אחרים שהשתלבו כמו צ'ה צ'ה ופסו דורו.

ריקוד מרגריטה לא לגמרי בבחינה ספרדית מכיוון שהוא קיים במדינות שונות עם וריאציות שונות - למשל אקוודור, ארגנטינה, צ'ילה ופרגוואי...

המרגרות הן קבוצה תת-אתנית באודישה, הודו. המרגרה מדברת בשפה ביהארית שבדרך כלל כתובה ונאמרת בניב אנגיקה. למרגרות יש תרבות וזהות משלהם, שהיא שונה בתכלית מקבוצות אחרות הנמצאות באזור.

מרגרה הוא ריקוד סלואו שמקורו בדרום אפריקה, שם חיים בני הזוג מרגר. הריקוד משלב אלמנטים מתרבויות אירופה ואפריקה כאחד. מספר צעדים משותפים לשניהם - למעשה, הריקוד מבוסס מאוד על קצב.

האגדה מספרת שמרגרה הייתה אשתו של ים לבן בספינה בריטית שהפליגה ... Читать дальше »

Просмотров: 61 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

בפיניקס, חשפניות לובשות מעט מאוד בגדים ורוקדות עם פטרונים גברים שכל אחד משלם תשלום קבוע כדי לבלות זמן פרטי עם הרקדנית.

מועדון החשפנות הטוב ביותר בפיניקס הוא זה שהכי מהנה בעיניך. ישנם מספר מועדוני חשפנות אפשריים בפיניקס שיתאימו להעדפה או למצב רוח ספציפיים. לכל אדם יש הגדרה משלו למה המשמעות של "הכי טוב" כשמדובר במועדוני חשפנות. לדוגמה, מישהו עשוי ליהנות ממופע ריקודים זוהר ופזרני ומשקאות מהשורה הראשונה בעוד שאחרים עשויים להסתפק במופעים באיכות נמוכה יותר ובמשקאות זולים יותר. מאחר שהרעיון של כולם לגבי ה"טוב ביותר" משתנה מאוד, "מהו הטוב ביותר?" לביטוי לא תהיה תשובה אוניברסלית. לכן כל אדם חייב לשאול את עצמו, איזו חוויה הוא חפץ בביקורו במועדון חשפנות כדי לברר מה באמת האופציה ה"טובה ביותר" עבורו?

מה הופך מוסד לטוב עבור ההעדפות הספציפיות שלך?

בהחלט צריך לנסות את מועדון החשפנו ... Читать дальше »

Просмотров: 78 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

כסא העיסוי הטוב ביותר הוא זה שיש לו הרבה יתרונות ויכול לתת לך את העיסוי שאתה רוצה. אם אתם מחפשים כיסא שטוב לגב, לצוואר ולכתפיים, אז זה מה שאתם צריכים לחפש.

יש היום הרבה כיסאות בשוק אבל לא לכולם יש את התכונות והיתרונות שאתה צריך. אם אתה רוצה לגלות איזה מהם הוא הטוב ביותר, אז זה עשוי לקחת קצת זמן לחקור.

כסא עיסוי הוא מכשיר המספק עיסוי למשתמש. כסאות עיסוי משמשים בדרך כלל במגוון הגדרות, כגון ספא ומשרדי רופאים.

כיסא העיסוי הטוב ביותר צריך להיות נוח, עמיד ובמחיר סביר. זה גם אמור להיות מסוגל לספק סוגים שונים של עיסויים כולל שיאצו ועיסוי שוודי.

כסא עיסוי הוא סוג של כיסא המספק למשתמשים חווית עיסוי. הם משמשים בדרך כלל במסגרות רפואיות ובריאות.

כסאות עיסוי משמשים לעתים קרובות במשרדי ... Читать дальше »

Просмотров: 65 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 09.12.2022 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 ... 7 8 »