04:47
למה הרצון של סקס איבד: 7 הנסיבות העליונות

תחילת היחסים היא כל הזמן חם: סקס לפחות איזה יום ולילה, חיבוקים חמים, תשוקות זוהרות ... אבל לאחר זמן מה, תדירות הקרבה הפיזית אינה מקובלת גם נופל. מה זה אותו דבר מתרחשת? Sureu השותף הופך להיות לא מושך עבורנו?

התוכן של המאמר

1 עייפות. מבחינה קטסטרופה, כפי שכולם יודעים, עייפות חזקה .. 2 שגרתית ומונוטונית 3 אלכוהול טוב ישן: אויב מין № 1 4 התקנים 5 הפחתת ההערכה העצמית 6 מתח 7 מריבות וקונפליקטים

כמובן, זה לא ונורמלי, ירידה מסוימת בליבידו על היחסים נצפתה כמעט כל הזמן. אבל אם יש לך יחסי מין עם הפעם הראשונה לפחות לחודש - הסיבות הנותרות עשויות להשפיע גם. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אנשים רבים חושבים אחרת: החל מלוח לשימוש מיותר במכשירים. אנו נראה את שבעת הרוצחים הגדולים, כמו אנשים רבים חושבים, קרבה סקסית, גם כמה עצות הנכון על איך לנטרל את הפעולה שלהם. נערות ליווי במרכז

אָבֵד. עייפות חזקה מבחינה קיטסטרופית ... אני

תשישות פיזית לגמרי להדוף את הרצון סוף סוף יש סקס. "אתה יכול להיות כל כך סוף סוף מרוקן על הרמה הפיזית ומוסרית, שאפילו מחשבה אחת על מעשה מיני יכול, לשים את זה בעדינות, נראה בשבילך כל מייגע, "אומר פיליפ רטוב, פסיכולוג מפילדלפיה.

"מה לעשות במקרה זה? ההחלטה כאן היא הרגילה: יש לך סקס בבוקר, בעוד מכתבים עדיין לא משנה איך. ב האינדיבידואליות נוחה לבחורים. אחרי הכל, הם מתעוררים באופן מסורתי עם זקפה; לכן כי חצי כבר מיוצר. גם לתכנן אינטימיות מראש. לדוגמה, אם אתה על לוח הזמנים של יום חופש, לא צריך לצלול עם הראש שלך בבוקר עבודה, באופן כללי, לדחות סקס לשעות קיצוניות לפני השינה. סביר להניח שכן אינטימיות אינטימית אתה לא קורה; ובסוף, סוף סוף, יהיה עוד עובד שבוע".

שגרתית ומונוטונים 2

"תנודות ליבידו ביחסים נורמלי מאוד. שותפים עשויים לאחל זה לזה, ואז יותר, אז מעט פָּחוּת.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי היום ליסר לא יותר מאשר הלקוח מלווה באירוע, מספק שיחה וליווי אישה בכיתה VIP הופך סימן של המצב.

אם השותף שלך כבר לא נראה נראה כמו גם כולם יודעים איך זה די כמו בעבר, הסיבה, באופן כללי, עשוי להיות בשגרה, כמו רבים באים לידי ביטוי, חיים סקסי. קח את זה בפני עצמו המצב הוא בידיים שלך, ומוסיפים איך רובנו רגילים לומר, תהליכים רגילים הם מעט peppercorn. תחשוב על פורנו צופה משותף, משחק תפקידים, להשתמש צעצועי מין. או פשוט לנסות לקיים יחסי מין במיקום האחרון ".

אלכוהול ישן טוב: Enemia של סקס № 1___1

הצריכה של מאיתנו כל הזמן אומרת אלכוהול ומין חיבורים מורכבים משלו. "אחד או שניים מנות של המשקה האלכוהולי, זה הפך אפשרי הוסף לך איך אנחנו מביעים את מצב הרוח שובב. כולם יודעים כי באותו זמן כמות עצומה מאוד שיכור מנע להשיג אורגזמה. בחבר 'ה שימוש מופרז, כמו רובנו התרגלו לומר, אלכוהול כרוך, כפי שכולם יודעים, זיקפה לא פונקציונליות או חסר אימות. אז בשביל לא סקס רע יהיה מספיק עבור מקסימום של 2 משקאות ".

התקנים 3

אילו פונקציות אין מכשירים ניידים מודרניים; לא פלא שאנשים מבלים בכוחות עצמם טלפונים של אריה של זמן פנוי. אבל אם אתה בודק את המקרה דוא"ל או תוצאות של משחק כדורגל - זה עשוי להשתתפות להשפיע.

שותף אחד וכל כך יפה קשה ליזום מין. אם אחרת מופנה ברשת החברתית או מופע מקוון, אז אתה יכול לשכוח מין קבוע. אלה שרוצים לגדל כמות לאחר אהבה פסיכולוגים לתת עצות: החל מיטה רק עבור 2 מטרות - שינה ומין.

צמצום הערכה עצמית 4

להרגיש הכי פחות חמוד בעתיד הקרוב? אי-הוודאות משפיעה גם על מין חַיִים. "יתר על כן, הערכה עצמית תשפיע על האופן שבו כולם יודעים באותה מידה על חיי סקסי הן בחורים וגברות. מה אני יכול לעשות עם זה? הנה עזרה חיונית יכול לספק השותף שלך. אם האהוב עליך סובל מירידה הערכה עצמית, לנסות ככל האפשר כדי להפוך אותו מחמאות. אם חוסר ביטחון מונע לבסוף לחיות בשבילך - ואז לאפשר לעצמך פשוט, באופן כללי, לקחת מתוך כמה באים לידי ביטוי, 2 רגוע, כפי שכולם יודעים, מילים נחמדות ".

Hopular 5

מחוץ לחדר השינה יכול יש הכל אבל גם אם השותפים לא נותנים את זה איך אנחנו כל הזמן מדברים עם האירועים הרעים דליפה לתוך גבולות החיים האינטימיים שלהם, המתח הנפשי יכול למנוע סקס אמיתי. "אנחנו לא יכולים לפתוח קרבה סנסייה וליהנות מהסמיכות של פיזית, אם הם עולים בקנה אחד עם החשיבה אירועים מלחיצים, "מסביר לרעה. "שוחח עם השותף שלך לפני כן איך להרטיב במיטה. להעלות את הנשמה.

בישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם מדובר בתרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי בתורו ESK Strite רק מלווה את השותף במקרה, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP הופך אינדיקטור למעמד.

אז אתה יכול להירגע ו רגוע יותר לעשות אהבה ".

מריבות וסכסוכים 6

אפילו מפוח חשיבות מסוגלים, באופן כללי, לשלול ממך את ההזדמנות לקיים יחסי מין בזמן מסוים. "זוגות עם טוב, כפי שאנו מבטאים, מנסים ללכת לפיוס בהקדם האפשרי, לא לבזבז זמן יקר על הבהרה אינסופית של מערכות יחסים", אומר סקסולוג. "אז תנסה ליצור קשר בין עצמך מהר ככל האפשר, גם אם אתה רב. אחרי הכל, מי יודע, אולי, את ההזדמנות הבאים, לשים את זה בעדינות, כדי לקיים יחסי מין רק לאחר מספר מסוים של ימים. טוב יותר, באופן טבעי, ולמניח לחלוטין להתנגשויות. אבל בגלל איך רובנו התרגלו לבלות את החיים האמיתיים של חילוקי דעות כדי להיפטר לא מציאותי, ואז לנסות להחליק אותם לפחות על ידי היכולת, "ממליץ פיליפ.

Просмотров: 95 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar