04:46
נקודת עיסוי ארוטי: תכונות ביצועים

לאחרונה, בין השירותים של עיסוי ארוטי, הוא טכניקות מזרחיות במיוחד. ראשית, כולם היו שמחים עם עיסוי תאילנדי, ואז היפנים, הסינים, ההודי לא הופיע. ד '. Masseusers צריך לחקור כמו טכניקות רבות ושונות ככל האפשר כדי לעדכן באופן קבוע את המחיר שלה ולהציע ללקוחות חידושים פופולריים. רק כדי שתוכל להצליח בתחום הפנאי ולעקוף את הגלילים. שקול את הדקויות של עיסוי נקודה סינית. תוכנית זו אני אוהב לקוחות עבור יעילות ופשטות.

מהו עיסוי דיוק סיני

כאמור, עיסוי הנקודה בא אלינו מסין. Akupressura יש מאוד פופולרי והוא אחד ההוראות של הרפואה המזרחית. המהות של המתודולוגיה היא שכך יש מיליוני נקודות שונות על גוף האדם, שהם ריכוז של קצות העצבים וכלי הדם. על פי תורתו המזרחית, נקודות אלה הן גם מוליכים חזקים שדרכו האנרגיה החיובית והשלילית בגוף האדם מחזורת.

השפעה פיזית על אזורים אלה מוביל השפעות שונות על הגוף. זה יכול להיות לא רק תגובה שרירית (הרפיה, מתח, התרגשות), אבל גם פסיכו-רגשית (אדם עשוי להרגיש את הגאות, את העלאה של עליזות, שמחה ו t.ד '.). הוא האמין גם כי עיסוי הנקודה יכול אפילו לרפא את המחלות של האיברים הפנימיים לחסל כאב.

כמו עיסוי נקודה משלב עם ארוטי

אבל מה עם כל זה צריך ארוטי? העובדה היא כי השימוש בטכניקות מיוחדות יאפשר לך להיכנס במהירות לאדם למצב עירור או להירגע. במקום לעסות את גופו חצי שעה, אתה יכול רק לשלם מניפולציות עם נקודות מוגדרות על הגוף. זוג תנועות התאוששות, ועכשיו הגוף של הלקוח הוא רגוע מקסימלי ומוכן לחלק ארוטי של התוכנית.

עיסוי מדויק ניתן להשתמש בתחילת הפגישה, באמצע כדי לשפר את התחושות, ואפילו בסוף כדי לאבטח את ההשפעה החיובית. עבור כל מקרה, Masseuse שווה לבחור שילובים מסוימים של נקודות. מאז ההשפעות על חלקים מסוימים של הגוף להוביל השפעות שונות. תאר כאן כל נקודות על הגוף של אדם הוא פשוט בלתי אפשרי, שכן על רגל אחת מהם יותר מ -30. כרטיסי עיסוי מיוחדים ניתן למצוא בקלות ספרים או אינטרנט. יש מקום מפורט של כל האזורים הפעילים, וגם צבוע, לאיזה השפעה תינתן למניפולציות איתם ומה הטבע צריך להיות. מעסה שווה רק לבחור את מה שהיא רוצה להשיג עם עיסוי נקודה.

ניואנסים טכניים של עיסוי נקודת ביצוע

קודם כל, אתה צריך להכין ידיים, במיוחד אצבעות. ציפורניים יצטרכו לקצר את השורש, שכן עם מניקור ארוך זה לא יהיה אפשרי לבצע עיסוי מדויק. עקבות עשויים להישאר על הגוף של הלקוח. במהלך עיסוי נקודה, זה צריך גם להשתמש בשמנים, הטוב ביותר חיוני, במיוחד אם המעסה עובד עם הפנים, הראש או הצוואר של הלקוח. ניחוחות שמן יחזקו את ההשפעה שימושית של מניפולציות.

גורם חשוב הוא עוצמת ההשפעה. זה צריך להיות מוחשי, אבל לא לגרום לכאב של הלקוח. המניפולציות העיקריות לוחצות ולשתות. במקרה זה, ההשפעה צריכה להיות בדיוק. לא לעקוב אחר האצבעות שלך "ללכת" על ידי הגוף. לאחר עבודה עם נקודה פעילה, העור חייב בהכרח להירגע, ולהירגע את השריר. לשם כך, טכניקה של משיכות משמש, אתה יכול אפילו להחיל על קוביות הקרח.

עיסוי נקודה דורש מיומנויות מיוחדות ממעסה. ראשית, אתה צריך להשתלט על הטכניקה עצמה, ושנית, ללמוד מאות נקודות על הגוף של גבר. עם זאת, תוכנית זו היא די פופולרי ונהנה ביקוש גדול בקרב האורחים של המפעלים. נערות ליווי בראשון לציון

Просмотров: 631 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar