02:46
ריקוד מרגרה

מקום: מרכז אפלאצ'יה. נקרא לפעמים סליל וירג'יניה

זהו ריקוד, שאם מקורו על ידי מתנחלים מאירלנד, ייתכן שהוא מוצא מהג'יג הסקוטי היילנד והוא, כפי שכתב משקיף אחד "ככל הנראה ממוצא אירי".

מסורת הריקוד צוינה גם במיזורי

מרגרה היא ריקוד עיראקי מסורתי, הדומה באופן שטחי לריקוד היפני או הארמני, אך עדיין משתמש לעתים קרובות בתנועות מהאמנות ההודית והטורקית מתערבב עם מקצבים מזרח תיכוניים. ריקוד מרגרה, כמו רבים מהריקודים המסורתיים העתיקים של עיראק, קיים עוד לפני האימפריה האשורית.

ריקוד זה קשור לעתים קרובות לפוריות ולגידול ענבים, מכיוון שהוא נוטה לכלול הרבה תנועות קפיצה למעלה ולמטה. זה עולה בקנה אחד עם חגיגות הקציר, בעיקר חג ההודיה באמריקה שבו אנו חוגגים את סוף הקיץ בכיף משמח.

ריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי המבוצע בסרדיניה, במיוחד באזור סאולו. האישה מקרבת את זרועה וראשה אל גופה ונראה שהיא כורעת תוך כדי ניעור ירכיה בקצב המוזיקה. האיש עומד על בהונותיו וכשהוא מתנדנד לאחור הוא מוחא כפיים בקול רם בהתאם למוזיקה.

מסורת הריקוד של מרגרה מתוארכת ל-3200 שנה לפני ישו, מכיוון שהיא כבר צוירה על מטילי ברזל שנמצאו בדרא פרולה.

בתקופה המודרנית הסגנון פורש על ידי כרמן מטמוליץ' למוזיקה קלאסית מאת לודוויג מינקוס (1826–1917), בעיקר עבור הופעות בתיאטרון לה סקאלה. https://tkescorts.com/נערות-ליווי-בתל-אביב/

המרגרה, תרבות פרימיטיבית קטנה שחיה גבוה על רכסי ההרים בגובה של שני קילומטרים, היו רקדניות נשמה.

מאפיין אחד שלא יוצא דופן למצוא בריקוד מרגרה הוא עלייתם ונפילתם של הידיים. מהריקודים הנמוכים האלה שהם ביצעו, הם כללו בעיקר תנועות אגרוף ביד ומקפיצות מרגל אחת לאחרת.

#5:2 מה זה ג'לי? שירות ליווי באילת

ג'לי היא ריבת פירות או ג'לי חומצית בהירה, המשתמשת בסוכר כחומר משמר. ניתן להשתמש בו למגוון מנות, כמו כריכים וקינוחים.

הטעם הפירותי של פרי צמיג שלא ניתן היה לשמר בשום שיטה רגילה הופך את הג'לה לחיוני למאכלים רבים במהלך חודשי החורף (למשל, ג'ל אוכמניות), כאשר אחרת פירות יער יתקלקלו תוך ימים מקטיף ועד אכילתם או עיבודם לריבות או אלכוהול. [מָקוֹר]

מקרי שימוש מסוימים יכולים לכלול שימוש בו כמרכיב

תמונת סטילס של ריקוד מרגרה מסורתי, אוגנדה. הריקוד מבוצע על ידי נשים צעירות ומדגים טקסים שעכשיו נדחקים לשוליים; הריקוד נזנח לאחר הקולוניאליזם ב-1962 כשהחברה האוגנדת השתנתה להיות יותר מערבית.

הקדמה מתחילה במשפט שאומר "מה שקראת זה עתה ייקח 18 דקות".

ריקוד מרגרה הוא סוג של ריקוד הודי שאנשים רבים רואים בו בטעות ריקוד עם.

הצהרת המשימה: המטרה שלנו היא לספק לקהל שלנו נקודות מבט מגוונות על מוזיקת עולם.

Просмотров: 71 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar