11:40
רקעים של חוסר זקפה או לחכות מדאיגה

כוח הקמה תלוי במערכת הסיבות. אורח חיים לא חוקי, גרוע, תזונה לקויה, לעתים קרובות מתח, הסוגיות רכשה עייפות, הרגלים רעים - התנאים המרכזיים העיקריים להיעדר זקפה ומגעיל בכלל. לִפְעָמִים כדי לתקן את המצב, זה די פשוט לשנות את התמונה שלך חַיִים:

התוכן של המאמר

1 היעדר זקפה: רכשה קשיים בריאותיים 2 היעדר זקפה: הפרעות פסיכולוגיות 3 Summary: יש צורך לישון יותר מ 8 שעות; הזנת צורך 3-4 פעמים ביום, הימנעות כמה אנשים חושבים, חטיפים שונים. זה הולך טוב, סוג מזון מזון מהיר, תבלינים חדים, sodes, צ 'יפס הם גם לא, לשים את זה בעדינות, ברוכים הבאים; חפרו הרחק איך רובנו רגילים לומר צריכה נוספת כּוֹהֶל. החריגות שלו מאוד להשפיע על בריאות זכר, במיוחד בירה ואלכוהול מוגז.

עמידות רוסית ופגמים המידע הניח לנחיוב שגוי כי ליווי - כל זה משהו, הוא מפואר, זה חסר ערך לשתוק. רק מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

בבירה הרבה הורמונים של גבירותי שלה unchanged שלה הצריכה, היא הופכת, מובילה להיחלשות ניכרת של הזקפה, התפתחות האגן והחזה; על ידי היכולת למנוע מתח. איך זה לא היה מוזר, אבל גם במידה האחרונה כדי למצוא דרכים להילחם. ואפילו לא צריך להגיד כי תה טרי על הדשא, מראש קליטה ויטמין C, מראות מרגיעות (מאט, ולריאן), עיסוי, מקלחת מנוגדת, מוסיקה מדיטטיבית - כל זה מסוגל להחזיר את הגוף ולהגדיל את ההתנגדות שלה, וזה מאוד נוח עבור פונקציית זיקפה; ספורט פעיל שבו תאי הגוף רוויים בחמצן, וכאותו חומרים שימושיים; קבלה מראש polyvitamins. במיוחד ב Offseason, כאשר, את המחלות שנרכשו רכשה, ואת הגוף נותן כישלון.

רקעים של הזקפה: רכשה קשיים בריאותיים

קבוצה זו של נסיבות רצינית יותר, מאז יש כבר קשיים חוקיים עם בריאות, וכיצד רובנו התרגלו לומר, זקפה גרועה - רק תוצאה, ולא את הסיבה לשורש.

לישראל אין צורך בדעות קדומות כאשר אנו מדברים על התרגיל בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש את העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מודעים, למעשה כי ליסר מלווה רק את הלקוח באירוע, מספק ראיון ליווי אישה בכיתה VIP יהיה סימן של המצב.

הבהרה הגורמים הראשונים וייעוץ על חיסולו מבצעים את הרופא המטפל, הטיפול העצמי זה לגמרי לא מקובל. במקרה הטוב, זה יהיה, באופן כללי, ללבוש כאילו זמני, חולף מזג, במקרה הגרוע ביותר - גלישה muzhchin ב imppwork.

יותר ממה שהתחיל לבוא לידי ביטוי, תנאים מוקדמים הבאים הם תכופים:

מחלות אורולוגיות בחלוקות או צורה שנרכשה; מחלות המחלות, כפי שאנשים נהגו להביע, אורוגנר מערכות; Hepertonia; מחלות מין; תצורות שפירות שונות חוֹלֵף; neoplasms זדוני; מחלת לב; טָרֶשֶׁת; מתוק, סוף סוף, סוכרת מסוגים שונים; לא פונקציונליות של CNS; נזק לחוט השדרה; פציעות בעמוד השדרה; חציית הדם של הדם; תוכן הכולסטרול מופקע בדם; נזק מכני לסיבי עצב בלוטת הערמונית כתוצאה מתערבויות כירורגיות; הפרעות אנדוקריניות; המחלה של Porkinson.

בנוסף לשאר, על איך אנחנו כל הזמן מדברים, פונקציית הזיקוף הוא רע הקבלה משפיעה על כמה מאיתנו כל הזמן אומרת, כמה תרופות: הרדמה, אנטי אפילפטי, הרגעה, אנטי בגודל, משתן, אנטיהיסטומיניניק, סוכנים פגומים ותרופות נוגדות דיכאון.

אין רקע זקפה: הפרעות פסיכולוגיות

הפרעות פסיכוגניות רמקולים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, תנאי מוקדם בעיות ארוכות לכבוש במקום הראשון. גם כאשר זה נראה, הפרעות זקפה מחוברות במדויק, כפי שכולם יודעים, אורגני, מרכיב פסיכוגני מעורבב כפי שאנו מעוררים את הדבר העיקרי, כי אדם, חווה אי נוחות כאלה, חווה מתח חזק.

הפרעות סקסיות פסיכוגניות יש שונה מוצא וסוגים שונים של קושי על ידי מזג, אבל, בכל מקרה, להתחיל יהיה "מן הראש", כפי שהוא גם טמון שורש סיבה. דירות דיסקרטיות בקריות

יותר מאנשים רגילים להביע, התנאים המוקדמים הבאים הם עצמנו:

דיכאון, מתח שנרכש; חוסר ביטחון משלהם, לא אוהב את עצמם, חוסר ההערכה העצמית; "תסמונת הפגישה הראשונה" (כשל רק עם השותף החדש ביותר רק ברוז 1); "תסמונת קונדום" (אדם אינו סובל כלי זה של מפרצ, וחבר נופל בהם בהם); "תסמונת הבתולה" (פחד מגושם בהעדר מיומנויות); "תסמונת ויאגרה" (גבר, "גורף" על זרז כזה, כבר פסיכולוגית בלעדיו, כי זה מרגיש מאוד בהיסוס); "תסמונת נישואין" (מתעוררת בשל העובדה כי בן הזוג אינו מרגש ונתפס כקרוב; עם כל זה עם גבירות אחרות, הכל בסדר); שותפים תובעניים מוגזמים (כמו בבחינה: הבאתי לאורגזמה - לא הבאתי); אידיאליזציה, דרישות שותפים מועילה; פציעות ג 'וניור (סקס הופך כמו משהו מלוכלך ומבוגר); התנהגות של נשים לא נכונות (ללעג, pickering על הניסיון של גבר, גודל הגוף ואת t.ד '.); פוביות כמשפט להיות לידי ביטוי על ידי מוצא שונים (אימה להדביק HIV, הזוועה של שותפי הריון סביר ו t.ד '.); בידוד ליידי, וולגריות מוגזמת; הרגל איך כולם יודעים את הפיאסקו ללא שינוי; זיהוי של הטעיה של הנשים על נבדק על ידי אורגזמות שלה (שסתום מאוד פעימות, כמו אנשים רבים חושבים, נפש זכר).

סיכום: 3

הקמת ההיעלמות המוקדמות הן שונות מאוד לשאת מזג שונה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי עבור ריפוי מוצלח נדרש: הרצון של המטופל ואת נכונותו כדי לדבר עם עצות של הרופא. באותו יום, בסופו של דבר, יש טכניקות רבות המסייעות לפתור את חוסר הקמה.

Просмотров: 121 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar