04:47
שאלה מפוכחת - למה סקס האנט הנגאובר?

אופי של שחקן מקצועי אנטולי Papanova בסרט "יהלום יד" אמר: "עבור חשבון של מישהו אחר, אפילו הכיורים".

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים שרוצים להסתכל להביט בפגישה, הליכה בהישג יד עם גברת יפה. הרווחים הזו מספיק כדי להבטיח לחלוטין ומבטיחים את כל מה שאתה צריך.

וזה די קשה למצוא אדם שמעולם לא השתמש באלכוהול בחברה המודרנית. אפילו יותר קשה למצוא מישהו שמעולם לא חווה לעצמו את כל המעמד היפה מאוד כנגאובר.

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים של תשוקה סקסית עם הנגאובר 2 האם אני יכול לקיים יחסי מין עם הנגאובר? 3 טיפים המסייעים להפוך איכות מין טובה יותר עם הנגאובר 4 למה אני צריך להימנע אינטימיות סקסית עם הנגאובר? מה הגברת רוצה? 6 מה להעביר את תשומת הלב שלך לגבר?

מיגרנות יחד עם סחרחורת חזקה, בפה יבש, התקפי חוזרות של בחילה - החזר קרוב ללילות בהירים ובימי סוף השבוע בחברת משקאות אלכוהוליים. והיחיד שיכול להסיר לחלוטין סימנים של שליחת אלכוהול קל - הגוף מוכן לעשות את כל הצעדים הזמינים לרשותו, רק כדי להרגיש את ההקלה הצפויה.

תנאים מוקדמים של תשוקה סקסית עם הנגאובר

צמא על רוך וחום

זה לא סוד כי משקאות אלכוהוליים יהרוס את תאי המוח האחראים למעמד הורמונלי, בגלל הנגאובר, אנו נוטים להדגיש תשומת לב רק על מה מקיף אותנו. ברגעים כאלה, רגשות שליליים - עצב, געגועים, ארגמן, בדידות - לעבור לתוכנית השנייה, ואנחנו שואפים למאה אחוז לצלול למשהו חם, עדין ורגוע.

סקס - תחושה שאוהבת רבים לחוות, ולכן אינה מפתיעה את העובדה כי היא מיוחדת עבור תמריצים סקסיים, רוב הרצונות שלנו ושאיפות נופלים.

רגשות נעימים בניגוד פיזית כואבת

כאמור, הנגאובר נושא מספר בלתי מוגבל של רגשות מגעילים, כולל בחילה, מיגרנה, סחרחורת. שלא כמו סיבות שליליות כל כך, האורגזמה היא תחושה שיכולה להטביע כל הרגשות השליליים.

ניתן לומר זאת בזכות המין "מלאך", אנו מסוגלים להתנתק במהירות מן האפייה הגיהנה, מתן רגשות מעונים ומכוערים.

הרצון לסיים התחיל

להיפך, כאמור קודם לכן, הוא יכול להקל באופן משמעותי את הרגשות הכואבים ההפוכה כי כל הגוף חודר.סקס עם הנגאובר לא סביר להיות מסוגל להבחין בין סקס יומיומי - במקרים מסוימים אדם בעיקרון יהיה קשה להשיג שיא של הנאה לבוא לשחרר הולם. אבל אם הרצון של קרבה אינטימית הוא נשלט בצורה גרועה, ראוי להזדקק לעזרת תנוחות מסורתיות, שבו הגוף והגוף יחוו מינימום של אי נוחות והנאה מקסימלית.

חוסר יכולת לשמור תחת שליטה של ​​רגשות

אלכוהול, כך אחרת, מתנהג כמדכא של מערכת העצבים, ושתיית משקאות אלכוהוליים ברוב המקרים מסתיים עם זקפה או על ידי כל עירור חזק.

מחקרים הראו כי אנשים לשתות במציאות קשה לשמור על הרגשות הבאים תחת שליטה. אז, סביר להניח, אם האורגניזם לא נבהל של אלכוהול עבור בוקר אחר בבוקר הבא, אתה יכול למצוא מצב מטורף כאשר הגוף והמוח הם ללא ספק שונים מאוד וחסרי אי הבנה של היקום. נערות ליווי בתל אביב

האם ניתן לקיים יחסי מין עם הנגאובר?2

באופן כללי, אין שום דבר מגעיל.אולי שתייה נעימה של משקאות אלכוהוליים אתמול בלילה הסתיים עם מין במיטה עם בית מקסים או כריזמטי גבר יפה. אבל, בדרך כלל, סקס שיכור לא מסיים את הדרך הנעימה המדכא, כמו רבים רוצים רבים.אז מקאר, אם הלילה האחרון לא הציב את עצמו, אז גוזם בטרם עת עשוי להיות הזדמנות טובה להמשיך את התחיל ולקבל מקסימום של תענוג מ חיבה, גס ומהירות תנועות.

בשנת 1-x, פעילות גופנית מגדילה את זרימת הדם ואת האצה של חמצן על כלי הדם לכל מערכת הגוף, אשר מוביל להאצה של אתיל אלכוהול מחשוף. את הרצונות 2, סקסי ואת הקרבה האינטימית לתרום פליטה של ​​אנדורפינים, אשר בתורו מסייע בסיום אלכוהול מהגוף. אז מקאר, מיגרנות נעלמות, בחילה כבר לא כלי, וסחרחורת נסוגות באופן שווה.

טיפים המסייעים להפוך איכות מין טובה יותר עם ההנגבר 3

עבור כל זוג, המודעות של "תנוחה קלאסית" שונה, אבל אם, שבו אתה רגיל לעשות אהבה, לא מספק הנאה מיוחדת, אפשר לעשות עם ליטוף רגיל.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים אשר בשרוף במיוחד עם הרצון להסתכל באופן חיובי על החגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת בהירה. הכנסה זו היא למדי, אז כדי לכסות לחלוטין את עצמם עם כל הדרוש.

זה גם נחמד, במהירות ולא מסננים את הגוף (במיוחד לב) עומסים מוגזמים.

למה אני צריך להימנע אינטימיות סקסית עם הנגאובר?4

קרבה אינטימית במהלך מערכת יחסים קשה חריפה מביאה הנאה לכל אחד מהשותפים, את חיבור האטימה, יצירת רגשות של כנות מלאה אמון אינסופי. במקרה השותף שלך להאיר כי אתה משתמש בו כמו פריקה של מלח, מקלחת מגניב, או עומס ספורט, אתה יכול לנצח לראות על התרגילים באהבה. עלבונות streedy ומריבות מגושמות אינם נכללים. מדי פעם, הגברת מוצאת שותפה עם הנגאובר חמוד ומרגש, וחוסר הרצון והיובש של הנרתיק מעולם לא הסתובבו למשהו בלתי נשכח ויפה. למדינת הנגאובר יש שני מגעילים וטרחה של היבטים שונים: או היעדרה מוחלטת של התרגשות, או נוכחות של זקפה "אבן". אף אחד לא אחר הוא "פלוס", כי תהליך של קרבה אינטימית יכול רק להביא רגשות שליליים ורגשות. האורגניזם המותש לא סביר לשמח למאמץ פיזי חדש בדיוק כפי שצריך כדי לספק את "בעלי החיים" מהר ככל האפשר. הדבר היחיד שהאורגניזם התשוש שקרים הוא, - נשמה מנוגדת מרעננת, מנוחה טובה או הליכה באור נעים.

מה רוצה לעזאזל?חָמֵשׁ

תשומת לב מוגברת ישולמו לתשוקה המינית של הגברת עם הנגאובר - זה עשוי להיות נעדר לחלוטין. בדרך כלל, סקס אינו כיבוש כבד במצב כזה, שכן, שלא כמו בחורים טסטוסטרון באורגניזם הנשי, זה פחות פחות, והמוח והאינסטינקטים עובדים הרבה יותר טוב.

הגברת היא מסוגלת להבין באופן אינטואיטיבי כי ההנאה שנרכשה במהלך קרבה אינטימית, באופן זמני, ומיגרנות מגעיל, בחילה, סחרחורת הצמא הבלתי פוסק יחזור עם הזמן.

כמו כן, חשוב שהאדם במהלך המין בכל מקרה יוכל לספק את צרכיו, כביכול - יתרום את עצמו, אבל הוא יחווה את האישה בהיעדר תשוקה והתרגשות, רק כאב, אי נוחות, וזיעה, לא טוב.

מה להחליף את תשומת הלב שלך לגבר?6

במקרה שהאישה מונעת לחלוטין קרבה אינטימית, להביע רק במפתח רע על הרצונות לכאורה עם הנגאובר, אדם יכול להעז לשני קיצוניות:

אוננות עם צפייה פורנו ביתי, פורנו באינטרנט או רק בעזרת פנטזיה אינסופית; ריכוז תשומת הלב באותו סימפטית ושיעור מרתק, כמו סקס - לכל אדם יש תחביב שמסוגל לקחת כמה שעות ולהירגע.

נסיבות שבהן משאלה סקסית עם הנגאובר היא מאוד, כמות עצומה, אבל עם כל זה אתה תמיד צריך לשמור בראש שלך על ההשלכות השליליות של שתיית אלכוהול על חיי היומיום של אדם, הגוף שלו ואת הסביבה. סקס - עומס נוסף שיכול להיות השפעה הרסנית על מצב כל כך מזעזע. החמרה של המצב - טיפשות, שעליה רק ​​מי שלא טורח לעצמו.

Просмотров: 3079 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar