04:46
סקס עם מה שגברים לא יביאו את ההנאה הקלה ביותר

גם לפני עשר שנים, כל הנשים נכנסות לגיל פחות מודע, החלו לחלום על נסיך על סוס לבן. אבל, פעמים משתנות ואם הסוסים עדיין נשארו, הנסיכים הם כמעט לא. במקום זאת, אנו מוקפים ביצירת בלתי מובנת של המאה מחשב, שהם כמו שני גברים, ונראה. עכשיו הם כבר עקרוניים, לא להראות את הרצון הקל ביותר לשלוט, ולא בחיי היומיום ולא במיטה.

התוכן של המאמר

1 יצירה אינפנטילית 2 תכונות hipster 3 יחסי מין עם מטרוסקסואל 4 סקסי נצחי סטוּדֶנט

במקביל, הם גם מתנהגים במין כרכבה, קפריזית ודורשת תשומת לב מוגברת. אז, מה הם סוגים נפוצים ביותר של גברים, סקס עם מי זה לא סביר להביא לך הנאה? איך לזהות אותם וכיצד להתנהג איתם במיטה.

יצורים אינפנטיליים

רבים הם לגמרי לשווא גבירות חמודות עם המילה "גבר אינפנטילי" לדמיין מסוים Mamieneck Son. הוא עדיין נושא את מכנסיו על כתפיות, לוקח עבודה מבושל עם כריכים אִמָא או פשטידות ומחלוקות ההורה כל כמה דקות, כך שהיא לא דואגת לתה אהוב.

עמידות סובייטית וחוסר פגיעה של מידע העבירו ניחוש כי הליווי הוא משהו, פגום, נתון, מה להשתיק אותו. אבל כאן היחידות המעטות יודעות כי ליווי השירותים בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

ואת הלילה הוא חייב לבלות בזרועותיו של דובון.

כן לא, נשים מודרניות טועות ועכשיו המושג "infantal" יש משמעות שונה לגמרי. ההתנהגות של הפסיכולוגים האלה נקראות "מדונה קומפלקס" או "קומפלקת זונות". מה זה אומר? כמו כל דבר אחר, מורכבת זו היא מילדות. זה נחשב נורמלי לחלוטין כאשר הוא נצפה במתבגרים.

הם מתאהבים באישה אחת, והאהבה הזאת היא אפלטונית לחלוטין. במקביל, התשוקה המינית של החבר'ה חווים לגברות שונות לחלוטין. והם לא תמיד אמיתיים. זה יכול בהחלט להיות סרט פורנו הגיבורה או מגזין.

במצבים נורמליים, כאשר אדם גדל, הוא להיפטר מהמתחם הזה מתחיל לאהוב ולא רוצה את אותה אישה. אבל זה לא תמיד. לפעמים רגשות כפולים כאלה שומרת על כל החיים המודעים. במקרה זה, תצטרך להיות קשה מאוד.

התשוקה שלך ואת המשיכה המינית לבעל שלך עשוי להיות נתפס על ידי אותו עם סלידה ואפילו קצת פחד. ואת הדבר המעניין ביותר הוא כי מערכת יחסים זו שייכת לך באופן בלעדי. אם הוא יוביל את המאהבת שלו, ואז במין עם מתחמי כאלה, הוא בהחלט לא יהיה.

אם אתה צריך סקס זה אדם שיש לך רק אחד - גירושין איתו ולהיות לו אהבה. רק במקרה זה, הוא יפסיק לתפוס אותך כמו cull יצור יהיה יחסי מין איתך עם כל התשוקה לו.

תכונות hipster2

חיצונית, האיש הזה נראה סקס מלא. מערבולות המפוארות שלו עם תספורת רשלנית, בדרך כלל, המשלים על ידי זקן ספרדית אדגני ומשקפיים מודרניים. בְּ נראה כי הוא נראה לא רק יפה מאוד וסקסי, אבל גם חכם מאוד. מה הם רק כל מיני מלא מחשבות עמוקות הודעות בדפים שלה ברשתות חברתיות.

עם זאת, מסתכל hipster בפירוט רב יותר, אתה מיד להבחין כי כל זה רק מסכה חיצונית, עבור אשר הוא מסתיר את אי הוודאות ואת הכישלון שלו. תחושות מסוג זה גברים הם מאוד שטחיים מזויפים. הוא לעולם לא יהיה מאהב טוב, מאז סקס אינו מעניין במיוחד. ליתר דיוק, בחיים אינטימיים זה מעניין אותו בלעדי הנאה שלך, והוא אפילו לא חושב עליך. לאחר שקיבל תענוג, הוא יכול לכתוב סטטוס יפה חדש, שוב הדגשה רמת האינטליגנציה שלה.

סקס עם metrosexual3

אחד ה סוגים משותפים של גברים של המודרניות.

סובייטי שאינם פנסים וא נכון של מידע זרקו מבט שווא כי ליווי הוא בהכרח משהו, מביש, נתון, מה לא הקשיב להיות שותק. אבל מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

המראה המטופח שלו הוא תמיד מושך תשומת לב. זה יפה, מתחיל עם שורשי שיער וגימור Mizinyz. עם זאת, מקבל כזה נאה, סיבות מיוחדות לשמחה לא לחוות. Metrosexual ממוקם באופן בלעדי על אהובתו שלו בכלל לא מתעניינים ברגשות שלך, ולא את הרצונות שלך.

כמו פסיכולוגים אומרים, עבור כדי לקבל אדם כזה, אתה לא צריך להפסיק כל הזמן להביע הערצתו בשבילו. זה צריך גם להתייחס לנתונים החיצוניים שלה, ו יכולות נפשיות להתלבש לאופן. באופן כללי, הוא צריך לדעת את זה בשבילך, הוא פשוט מושלם.

במיטה כזה דוגמה מסוגל להראות רוך וטיפול אבל, למעט אחד קטן נִימָה. אם הוא מבחין בך, לפחות קל (לדעתו) פגם, שלך עם היחסים יבואו אליו. בהתחשב בכך, הוא גם דורש את אותו הדבר ממך. יתר על כן, לעולם לא תוכל להבין מה זה לא יכול כמו זה, כדי לחזות, אם אפשר, ליקויים נכונים. שירותי ליווי

אם אתה מוכן להפסיק תחת רגליו הן כל האינטרסים שלהם, אתה יכול להמשיך לחיות איתו. אם יש לך הגברת תחושה של הערכה עצמית, אתה בקושי יכול להיות שמח ולקבל הנאה מינית בזרועותיו של התכשיט הזה.

סקסי סטודנט 4

גברים כאלה כל הזמן עוסקים בשיפור חיי המין שלהם. הם מוכנים קבועים להשתתף במגוון הדרכות כי לחנך טכניקות מיניות לא רגילות. הוא בעונג ישתמש בכול מיני צעצועים סקסיים גופי.

הוא יהיה בלי בעיות למצוא את כל נקודות סקסיות בגוף שלך במיומנות משתמש בהם. רק עם האיש הזה אתה יכול לנסות את כל תנוחות מיניות, כולל אלה שעליו ו Kamasutra לא ידע. אבל, הבעיה היא שהאיש שלך רק הסתכל על הצד הטכני של חיי המין, עם הרגשות והרגשות ממנו לא תחכה.

כל מה שהוא צריך הוא לקבל את ההערכה המקסימלית של ההזדמנויות המיניות שלה. במקרה זה, אתה מסתכן, להיות מעין עכבר מעבדה בשבילו, אשר נועד רק כדי שיוכל לקבל את כל הניסויים המיניים שלו איתך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס עם האגואיסט בהחלט לא יביא כל תענוג. יש קטגוריה של גברים אשר בתהליך של אהבה ראויים לחשוב באופן בלעדי על ההנאה שלהם. הם נהנים בכנות נשים - לא אכפת להם איזה שותף ירגיש. גברים כאלה ניתן לבחור בשלב התקשורת: אפילו בשיחה ובהגדרה לא רשמית, הם מתנהגים כאל אנוכית. למרבה הצער, רוב הבנות לפחות פעם בחיים פונה אל גואיסט בחור - זה לא הולך לשום מקום. אבל לא חושב שכל החבר 'ה הם. תאמין לי, גברים שיודעים איך להביא גם נשים לשיא הנאה, הרבה.

Просмотров: 742 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar