בנות ונשים רבות עייפות מקומות ישיבה אינסופית במשרד מחניק שבו לא קורה פיתוח, ולתתף ראש לא מכוון כל הזמן מקלקל את מצב הרוח. כן, ושכר על עבודה כזו לא מאפשרים לקבל כל מה שאני רוצה. לכן, נציגי מין יפה הם חושבים יותר ויותר על שינוי המקצוע.

אחד התחומים הרצויים ביותר עבור ילדה מודרנית הוא תעשיית הבידור, שבו יש הזדמנות לתקשר עם אנשים מעניינים, להיכנס לחברה מיוחדת ולא להכחיש את עצמך. ואם יפים צעירים בביטחון ללכת יציקות בסוכנות, אז נשים מבוגרות לעתים קרובות להתגבר על ספקות לגבי ההתאמה שלהם לעבודה כזו. אחרי הכל, רבים מאמינים כי רק מודלים צעירים מתאימים לפעילויות כאלה, אבל לא בגברות בוגרות. למעשה, המציאות שונה מההנחות אלה, והנקודה כאן שונה לחלוטין.

איזה גיל מתאים לבידור

הניסיון של נשים מוצלחות שהשיג תוצאות משמעותיות במקצוע זה, מוכיח כי מספר השנים חי די חשוב לבנות קריירה בהירה. המצב היחיד הוא תחילתו של עידן הרוב, כלומר, הילדה צריכה להיות לפחות 18 כדי להתחיל פעילות. אחרת קריטריונים אחרים שאינם תלויים בגיל הם שיחקו.

... Читать дальше »
Просмотров: 2775 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

לא אוהב סקס מתי? ביישן ומרגיש לא נוח? שום דבר נורא, על פי הסטטיסטיקה, יותר מ -70% מהנשים מעדיפות לעשות אהבה בחושך. אבל הם לא יודעים מה הם מאבדים באותו זמן.

התוכן של המאמר

1 8 סיבות לכלול אור במהלך יחסי מין 2 טיפים למין כאשר האור מופעל

8 סיבות לכלול אור במהלך sex8

סקס כאשר האור יכול לתת תחושות חדשות ולתת פיתוח. מצא 8 סיבות כדי לעזור לך להפעיל את הנורה.

האור יעזור לגוון את ההקדמה

הקדמה היא לא רק חיבה ונשיקות, אבל גם מעוניינים מעוניינים כי הם מסוגלים להצית את האש של תשוקה חזק כל מיני מגע. כאשר האור יכול להיות שיחק במשחקי תפקידים, או לפלרטט אחד עם השני, לרקוד ריקוד פרטי או ללטף מול השותף. כל זה יעזור להפוך את הקדמה יותר מעניין.

תגובה מיידית גלוי לעין

אור בהיר יאפשר לראות את התגובה של שותף, כמו זה או שאין מגע כזה, שם יש לו רגישות לעיל. כן, ואפשר להראות הרבה בלי ... Читать дальше »

Просмотров: 5976 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

ספרים תמיד היו, יש גם מקורות של ידע רבים, כולל תו מיני. Kamasutra I סקס אוראלי קשה להציג אחד את השני, עבור חיי מין קשה התקשר, אם השותפים שוללים את עצמם הנאה להשיג אוראלי לַחַץ.

התוכן של המאמר

1 קצת היסטוריה 2 ליטוף אוראלי לגבר 3 ליטוף אוראלי לנשים 4 תנוחות להנאה הדדית

סיפור קטן

Kamasutra הוא מסה הודית עתיקה על אהבה המוקדש לאמנות לתת וליהנות. בהודו העתיקה, היו החוקים שלהם מושגים של מלאת האישיות האנושית. הרמוני נחשב שילוב בעת ובעונה אחת שלושה אנשים החלו: רוח מוסרית של האדם (דהארמה), כלי השירות חיי אדם (ארתו) והרגשה ויכולת לספק את הרצונות שלהם ואת הרצונות של השותף (KAMA). איברי מין נקבה נקראים בספר "יוני", ו גברים של "לינגם".

באנגלית, קמאסטרה פורסם לראשונה בשנת 1883 באנגליה. Ser ריצ'רד ברטון, שלקח אחריות על התרגום, בעיות ציפיות מחלת הסרטן. הציפיות היו מוצדקות, הציבור והפרקים לא אישרו זאת תוכן כל כך נמשך עד המהפכה המינית של 1960.

... Читать дальше »

Просмотров: 9053 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

בחיים מתרחשת מצבים רבים לאחר מכן אתה רוצה לחזור הביתה וליפול על המיטה.

לעשות מטרות יליד בישראל קל אם אתה ילדה מדהימה מרוסיה. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 6000 דולר.

אבל בבית או בבחור ושיפוט על ידי העיניים הבוערות בכלל לא אכפת לי לרדת בשר אטומהאם. פרספקטיבה מעניינת, אבל כל המחשבות עדיין עוסקות בעבודה ובעיות. איך לכוון למין, אם לא מיוחד רצון עז?

התוכן של המאמר

1 טיפים והמלצות

טיפים והמלצות

אם הרעיון עושה סקס לא מתלבש ואת תחושת העייפות המומה בראשו, זה לא שווה להיסחף את המחשבה הזאת. סקס יעזור להירגע השרירים, להסיר את המתח, מבחינה מוסרית להסיח, אורגזמה תסייע להסיר כאב בהיר, מצב רוח רע ישתנה אופוריה מאורגזמ ... Читать дальше »

Просмотров: 1896 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)