ריקוד מרגריטה

MARGARITA הוא פריט קידום מכירות עם הרבה היסטוריה. ריקוד מרגריטה הוא לא ריקוד מכיוון שהוא תערובת של ריקודים רבים אחרים שהשתלבו כמו צ'ה צ'ה ופסו דורו.

ריקוד מרגריטה לא לגמרי בבחינה ספרדית מכיוון שהוא קיים במדינות שונות עם וריאציות שונות - למשל אקוודור, ארגנטינה, צ'ילה ופרגוואי...

המרגרות הן קבוצה תת-אתנית באודישה, הודו. המרגרה מדברת בשפה ביהארית שבדרך כלל כתובה ונאמרת בניב אנגיקה. למרגרות יש תרבות וזהות משלהם, שהיא שונה בתכלית מקבוצות אחרות הנמצאות באזור.

מרגרה הוא ריקוד סלואו שמקורו בדרום אפריקה, שם חיים בני הזוג מרגר. הריקוד משלב אלמנטים מתרבויות אירופה ואפריקה כאחד. מספר צעדים משותפים לשניהם - למעשה, הריקוד מבוסס מאוד על קצב.

האגדה מספרת שמרגרה הייתה אשתו של ים לבן בספינה בריטית שהפליגה ... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

בפיניקס, חשפניות לובשות מעט מאוד בגדים ורוקדות עם פטרונים גברים שכל אחד משלם תשלום קבוע כדי לבלות זמן פרטי עם הרקדנית.

מועדון החשפנות הטוב ביותר בפיניקס הוא זה שהכי מהנה בעיניך. ישנם מספר מועדוני חשפנות אפשריים בפיניקס שיתאימו להעדפה או למצב רוח ספציפיים. לכל אדם יש הגדרה משלו למה המשמעות של "הכי טוב" כשמדובר במועדוני חשפנות. לדוגמה, מישהו עשוי ליהנות ממופע ריקודים זוהר ופזרני ומשקאות מהשורה הראשונה בעוד שאחרים עשויים להסתפק במופעים באיכות נמוכה יותר ובמשקאות זולים יותר. מאחר שהרעיון של כולם לגבי ה"טוב ביותר" משתנה מאוד, "מהו הטוב ביותר?" לביטוי לא תהיה תשובה אוניברסלית. לכן כל אדם חייב לשאול את עצמו, איזו חוויה הוא חפץ בביקורו במועדון חשפנות כדי לברר מה באמת האופציה ה"טובה ביותר" עבורו?

מה הופך מוסד לטוב עבור ההעדפות הספציפיות שלך?

בהחלט צריך לנסות את מועדון החשפנו ... Читать дальше »

Просмотров: 79 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)