06:19
איך יכולתי להתגבר על הפחד שלי בנוגע ליווי

אני ילדה רגילה מהמחוז, שחי עם הוריו במשך כל שנותיו ולא נפגש עם בעיות חיים נהדר. אני לא יכול להגיד את זה בחיי היה לי כל מה שרציתי, אבל בכל זאת, גם לא היו לי בעיות גדולות. הם התחילו ברגע שעברתי לבירה כדי לשנות את חיי. כמובן, הורי שלחו אותי למוסקבה קודם כל במטרה לקבל השכלה גבוהה. באותו זמן כבר הבנתי כי על מנת להשיג משהו בחיים, יש צורך לעבוד ולפתח, ולא לבלות 5 שנים של הנוער שלי לאימון.

כדי להצדיק את הציפיות של ההורים ולא להרגיז אותם, אני לא לוותר על אימון, הלכתי מדי יום לשיעורים עם מחשבות על איפה אני, בחורה פרובינציאלית, למצוא עבודה הגון במוסקבה. פעם אחת, נתקלתי בטעות במאמר שבו סיפרה הנערה על איך הצליחה לצמוח בעוד שנה "עם עפר בנסיך". הסיפור שלה מכור לי מאוד, אבל עכשיו זה לא קשור לזה. זה במאמר שלה שלמדתי על אתר רויאלמוסקוב.סו. מוקדם יותר, צפיתי בסרטים שבהם הוזכר שיש אזור פנאי יפה, שנותן הזדמנות לעבוד בליווי. אבל ספקות לגבי המראה והאטרקטיביות לא עזבו אותי.

מה גרם לי ליצור קשר עם ליווי?

למרות שאני ילדה יפה, תמיד היה לי מספיק אמון. נהניתי מהצלחה בין בחורים, אבל הצעירים האלה שאהבו אותי לא שימו לב אלי. לכן ההערכה העצמית שלי נפלה כל יום יותר ויותר, למרות שהבנתי שהאטרקטיביות והמיניות בי. אבל אז החלטתי עדיין להאמין בידי, צברתי כסף מלימוד והלכתי לסלון היופי המקומי כדי לשנות את הדימוי שלי. אתה יודע, לא התחרטתי על מה שביליתי כסף מטורף, כי מה שנעשה לי, אפילו אהבתי אותי. הנה הבנתי שחלקו של האטרקטיביות בי הוא, והיא לא קטנה, לא היתה לי הזדמנות לעשות מבטא.

אחרי שהגעתי מאוד יפה ונשי, החלטתי לבקש את הסוכנות כדי לחדש את שורות המודלים ליווי. לפני רגע אחראי שכזה לא ישנתי הרבה זמן, זה עדיין נפתר. ועכשיו אני שמח מאוד שבפעם הייתי מסוגל לעבור את הפחד שלי, כי, עובד בתחום הליווי, הייתי מסוגל לזכות באותו זמן: נערות ליווי בהרצליה

  • יציבות כלכלית.
  • עצמאות מלאה.
  • הזדמנויות גדולות בחיים.
  • היכרויות חדשות ושימושיות.
  • הזדמנות לצאת לנסיעה.
  • ליווי עזר לי ליישם את כל החלומות והכשרות שלי, וגם הוסיף אמון בעצמי. התחלתי להסתכל על העולם בעיניים אחרות, אני יכול לקבל רגשות בהירים ממה שאני עושה. אני רוצה להבחין בגלוי כי אין מערכת יחסים מינית לא לחייב כאן. הכל קורה באופן בלעדי בבקשתך. גברים התייחסו אלי תמיד בנימוס ולא הניחו שאני יכול להיות בחורה פרובינציאלית. עכשיו אני יכול לציין כי הדבר היחיד שאני יכול לקבל בעזרת החינוך הוא דיבור מוגדר היטב ואת היכולת לתקשר לכל נושאים.

    אני עדיין חושב שכל מה שיש לי, נתתי לי בלעדית בתחום הפנאי ואין לי אפשרויות אחרות שיש לי. אחרי הכל, לא משנה כמה טוב ודרש על ידי מומחה לא היית, כדי להרוויח עד 300 אלף לא תצליח. לאגד את חייך עם ליווי, ניסוי ולעולם לא לפקפק ביכולות שלך. תאמין לי, זה לעתים קרובות חוסר הביטחון שמפסיק אותנו לפני פעילות גופנית שלנו. צור קשר עם הסוכנות, ליהנות זה עבודה ולהבטיח לעצמך חיים נפלאים.

    Просмотров: 382 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar