אני ילדה רגילה מהמחוז, שחי עם הוריו במשך כל שנותיו ולא נפגש עם בעיות חיים נהדר. אני לא יכול להגיד את זה בחיי היה לי כל מה שרציתי, אבל בכל זאת, גם לא היו לי בעיות גדולות. הם התחילו ברגע שעברתי לבירה כדי לשנות את חיי. כמובן, הורי שלחו אותי למוסקבה קודם כל במטרה לקבל השכלה גבוהה. באותו זמן כבר הבנתי כי על מנת להשיג משהו בחיים, יש צורך לעבוד ולפתח, ולא לבלות 5 שנים של הנוער שלי לאימון.

כדי להצדיק את הציפיות של ההורים ולא להרגיז אותם, אני לא לוותר על אימון, הלכתי מדי יום לשיעורים עם מחשבות על איפה אני, בחורה פרובינציאלית, למצוא עבודה הגון במוסקבה. פעם אחת, נתקלתי בטעות במאמר שבו סיפרה הנערה על איך הצליחה לצמוח בעוד שנה "עם עפר בנסיך". הסיפור שלה מכור לי מאוד, אבל עכשיו זה לא קשור לזה. זה במאמר שלה שלמדתי על אתר רויאלמוסקוב.סו. מוקדם יותר, צפיתי בסרטים שבהם הוזכר שיש אזור פנאי יפה, שנותן הזדמנות לעבוד בליווי. אבל ספקות לגבי המראה והאטרקטיביות לא עזבו אותי.

מה גרם לי ליצור קשר עם ליווי?

למרות שאני ילדה יפה, ... Читать дальше »

Просмотров: 383 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

לפני תחילת להרוויח כסף על הצריכה, אתה צריך לדעת יותר על המקצוע הזה. ישנם מספר פורמטים של עבודה, שכל אחד מהם יש את המאפיינים שלה. זה לא יזיק כדי להכיר את המינוח הספציפי שיעזור לך לנווט בנושא.

סוגי הצריכה

אם אתה מתכוון לעבוד לא רק ברוסיה, אלא גם בחו"ל, אז אתה צריך לקחת בחשבון את העובדה שיש פורמטים שונים של מוסדות. הכל תלוי במדינה הספציפית. המהות של המקצוע לא משנה הרבה, אבל כמה רגעים עדיין לקחת בחשבון. כך מתרחש הצריכה:

  • פַּסִיבִי. פורמט הרווחים ברובם אופייני למדינות המזרח: טורקיה ולבנון. קריוקי ברים בדרום קוריאה עבודה לאורך אותו עיקרון. צריכה פסיבית אינה מרמזת תנועה חופשית של בנות מסביב לחדר. שיתופי שיתופי שולחנות להרים אישי מיוחד, בעיקר זהו מנהל או זקן לשנות. אפשרות זו מתאימה ביותר למתחילים בנות שעדיין ביישנות מאוד וקשה לקחת אותן לכך ופשוט הניח לשולחן האורחים. פורמט זה יש רווחים ופחות - בנות לא יכול לבטא את עצ ... Читать дальше »
    Просмотров: 1790 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)