06:19
צריכה: פורמטים עבודה, מושגים בסיסיים, רגעים חשובים

לפני תחילת להרוויח כסף על הצריכה, אתה צריך לדעת יותר על המקצוע הזה. ישנם מספר פורמטים של עבודה, שכל אחד מהם יש את המאפיינים שלה. זה לא יזיק כדי להכיר את המינוח הספציפי שיעזור לך לנווט בנושא.

סוגי הצריכה

אם אתה מתכוון לעבוד לא רק ברוסיה, אלא גם בחו"ל, אז אתה צריך לקחת בחשבון את העובדה שיש פורמטים שונים של מוסדות. הכל תלוי במדינה הספציפית. המהות של המקצוע לא משנה הרבה, אבל כמה רגעים עדיין לקחת בחשבון. כך מתרחש הצריכה:

  • פַּסִיבִי. פורמט הרווחים ברובם אופייני למדינות המזרח: טורקיה ולבנון. קריוקי ברים בדרום קוריאה עבודה לאורך אותו עיקרון. צריכה פסיבית אינה מרמזת תנועה חופשית של בנות מסביב לחדר. שיתופי שיתופי שולחנות להרים אישי מיוחד, בעיקר זהו מנהל או זקן לשנות. אפשרות זו מתאימה ביותר למתחילים בנות שעדיין ביישנות מאוד וקשה לקחת אותן לכך ופשוט הניח לשולחן האורחים. פורמט זה יש רווחים ופחות - בנות לא יכול לבטא את עצמם, שכן כולם הופכים לתפקד לפי התור.
  • פָּעִיל. כאן סיימו עובדים חופש פעולה. בנות יכולות להתחיל ביקור באורח מאז הסף. החשוב ביותר הוא שהנערה עצמו בוחר אישית, איזה מין אדם רוצה לשים לב. עם פורמט זה, הרווחים הם מאוד קל לבצע לקוחות קבועים ולעבוד רק איתם, אשר, למעשה, ולחפש טבחים רבים.
  • מעורב. גירסת עבודה זו הפכה פופולארית לאחרונה. עם תרחיש זה, המנהל והבנות עובדות כצוות מתואם עם מטרה אחת - להביא כהכנסות רבות ככל האפשר. בסוג הצריכה המעורבת, הבנות יכולות לבחור את אותם גברים לעבודה, אבל אם המנהל רואה שמישהו מאורחים חסר השולחן, יכול לשלוח שם עובד חופשי לא לפספס את הלקוח.
  • יותר חופש הצרכנים לתת באירופה ובאמריקה, לאפריקה מדינות המאופיינות בסוג הצריכה המעורבת.

    מערכות עבודה

    אם הילדה הולכת להרוויח בחו"ל על פי החוזה, אז, תלוי בסוג של ממסד, התנאים הבאים יכולים לחכות לזה:

  • מערכת סגורה. מאפיין של מדינות מזרח (טורקיה, לבנון), כמו גם קוריאה ותאילנד. על פי מערכת כזו, הנערה לא יכולה לפי שיקול דעתה כדי להשליך את הזמן האישי. אחרי העבודה הם יובאו למלון, שם הם חייבים להיות כל הזמן. חנויות, טיולים, טיולים ומסעות פנאים אחרים מאורגנות, אבל זה אפשרי רק מלווה ביטחון. כל זה נעשה באופן בלעדי מטעמי בטיחות, כך שהעובדים לא לטפל בצרות ואפילו לא להיכנע לפיתוי והיא לא עזבה איפשהו עם אחד האורחים של המוסד.
  • מערכת פתוחה. כאן חופש מלא. ברגע שהשינוי מסתיים במועדון, הנערה יכולה לעשות כל מה שהוא רוצה. הממשל של המוסד דואג רק דבר אחד - היעדר פסטה ומחיקות.
  • אגב, המערכת הסגורה היא לא כל כך מכוערת, כי הממשל עוסק כי בנות להירגע מאוד ונהנו. יתר על כן, זה באמת מגן עליהם מבעיות רבות במדינה של מישהו אחר. נערות ליווי בהרצליה

    אני צריך לשתות?

    למרות העובדה כי בנות עבודה מציעה הזמנת אורחים קוקטיילים או משקאות בבקבוקים מהתפריט, הצריכה מתרחשת:

  • כּוֹהֶל. כאשר הבנות באמת ללבוש משקאות חמים. לשתות אותם או לא - זכותו. לצרכנים יש הרבה טריקים שלו צ 'יפס להרוויח ולא להסתובב.
  • לא אלכוהולי. במקרה זה, האורח משלם עבור משקה אלכוהולי שלם, והנערה שותה מה שהיא רוצה. יתר על כן, דף תפריט מיוחד יכול להתבצע לעובדים עם קוקטיילים ומיצים לא אלכוהוליים, ולאחר מכן גברים הזמינו עמדות ספציפיות משם משם.
  • כיצד לשמור פי הטבעת... סיים...

    עכשיו במדינות רבות היא הגירסה השנייה של הצריכה, שכן הכל מודאג לגבי בעיות בריאות סגנון חיים.

    את המונחים העיקריים כי הצרכנים שווים לדעת

    החוזה - שנקרא המסע עצמו בחו"ל. אם הנערה עובדת עם הסוכנות, אז הם חייבים לסיים חוזה עם זה. לדוגמה, לעתים קרובות אתה יכול לשמוע ביטויים דומים: "חזר על ידי החוזה" או "טס ​​אל החוזה".

    מַעֲמָד - מילה זו באה מן התלבושת "אנגלית", כלומר אורח. מה שנקרא מבקרים למוסד.

    אישי - עובדי מועדון לילה או בר. כל הצוות: מן הניקוי למנהל המערכת.

    חסרונות, cons - ובכך מקוצר ולנוחות נקראים צריכה.

    שים זכוכית (בקבוק) - זה כאשר האורחים להזמין משקה מהתפריט כדי להרחיב את זמן התקשורת עם בחורה.

    עבודה צריכה היא די מעניינת. העיקר הוא במפרטים של המקצוע ולעקוב אחר הכללים של המוסד. רווחים חיוביים מובטחת ורגשות!

    Просмотров: 1774 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar